1. Úvodní Ustanovení
1.1. provozovatel
Internetový obchod na adrese https://www.odore.cz (dále jen "internetový obchod") je provozován společností O'dore s. r. o., se sídlem na adrese ul. 8.mája, 08901 Svidník (SR), zapsanou v obchodním rejstříku Okresního soudu Prešov, oddíl: Sro, vložka č.38369 / P IČO: 52 391 108 (dále jen "provozovatel" nebo "prodávající"), bankovní spojení: Tatrabanka A.S, č. účtu: 2943072869/1100, SK15 1100 0000 0029 4307 2869
1.2. kupující
1.2.1. Kupující je každý návštěvník internetového obchodu, bez ohledu na to, zda jedná jako spotřebitel nebo jako podnikatel (dále jen "kupující").
1.2.2. Spotřebitelem je kupující - fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání (dále jen "spotřebitel").
1.2.3. Podnikatelem je kupující - osoba, která není spotřebitelem. Za podnikatele se považuje rovněž každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností při samostatném výkonu svého povolání, případně osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele (dále jen "podnikatel").
1.3. Obchodní podmínky
1.3.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "obchodní podmínky") upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím internetového obchodu (dále jen "kupní smlouva").
1.3.2. Obchodní podmínky tvoří nedílnou součást kupní smlouvy. Pokud není v kupní smlouvě nebo v jejích přílohách výslovně uvedeno odchylné ujednání nebo platnost některých ustanovení těchto obchodních podmínek není kupní smlouvou nebo jiným výslovným ujednáním mezi provozovatelem a kupujícím vyloučena nebo jinak modifikována, platí v ostatním pro vzájemné vztahy smluvních stran tyto obchodní podmínky.
1.3.3. Právní vztahy prodávajícího se spotřebitelem výslovně neupravené se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 40/1964 Sb. Občanský zákoník, zákona č. 250/2007 Sb. o ochraně spotřebitele ao změně zákona České národní rady č. 372/1990 Sb. o přestupcích ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího ao změně některých zákonů (dále jen "Zákon o ochraně spotřebitele při prodeji zboží na základě smlouvy uzavřené na dálku"), vše v znění pozdějších předpisů.
1.3.4. Právní vztahy prodávajícího s podnikatelem vysloveně neupravené se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 513/1991 Sb. Obchodního zákoníku ve znění pozdějších předpisů.
2. Uzavření kupní smlouvy
2.1. nabídka zboží
Nabídkou zboží se rozumí vybrané zboží nabízené prostřednictvím katalogu na stránkách internetového obchodu. Nabídka zboží má informativní charakter a provozovatel není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.
2.2. objednávka
2.2.1. Objednávku může kupující vytvořit pomocí formuláře na stránkách internetového obchodu. Při vytvoření objednávky pomocí formuláře kupující nejdříve vybere zboží, o který má zájem. Po zvolení požadovaného množství, způsobu dopravy (viz čl. 2.4.1.) A způsobu platby (viz čl. 2.5.1.) Kupující potvrdí svou objednávku, čímž podá závazný návrh na uzavření kupní smlouvy mezi kupujícím a provozovatelem.
2.2.2. Kupující zasláním objednávky potvrzuje, že si tyto obchodní podmínky přečetl a v celém rozsahu s nimi souhlasí a že byl seznámen s tím, že součástí objednávky je povinnost zaplatit kupní cenu.
2.3. Uzavření kupní smlouvy
2.3.1. Provozovatel se zavazuje přijmout návrh kupní smlouvy kupujícího, pokud tento návrh není v rozporu s obchodními podmínkami a provozovatel nemá konkrétní důvod se domnívat, že kupující kupní smlouvu poruší. Provozovatel potvrdí přijetí návrhu kupní smlouvy zprávou na elektronickou adresu kupujícího.
2.3.2. Smluvní vztah mezi provozovatelem a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), kterou provozovatel zašle kupujícímu na elektronickou adresu uvedenou kupujícím při vytvoření objednávky.
2.3.3. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (např. Náklady na internetové připojení nebo náklady na telefonickou komunikaci) si hradí kupující sám.
2.4. způsob dopravy
2.4.1. Pokud není v kupní smlouvě uvedeno jinak, způsob dodání zboží určuje prodávající. V případě, že je způsob dopravy objednaného zboží dohodnutý na základě požadavku kupujícího, nese kupující riziko spojené s takovým způsobem dopravy, včetně případných dodatečných nákladů za zvolený způsob dopravy.
2.4.2. O odeslání zboží se provozovatel zavazuje informovat kupujícího na elektronickou adresu uvedenou kupujícím při vytvoření objednávky.
2.4.3. Odesláním objednaného zboží se rozumí jeho odeslání na adresu uvedenou kupujícím při vytvoření objednávky. Provozovatel si vyhrazuje právo připočítat náklady na zaslání zboží kupujícímu k částce objednávky dle aktuálního ceníku přepravce.
2.4.4. V případě požadavku kupujícího o zaslání zboží do zahraničí si provozovatel vyhrazuje právo připočítat k ceně dopravy náklady za dopravu do zahraničí, o kterých předem vyrozumí kupujícího.
2.5. způsob platby
2.5.1. Provozovatel nabízí na výběr z těchto způsobů platby: platební kartou přes internet, bankovním převodem po dokončení objednávky, na dobírku při převzetí zboží od přepravce, platební kartou nebo v hotovosti při osobním odběru na výdejním místě provozovatele.
2.5.2. Při volbě platby platební kartou přes internet bude kupující po dokončení objednávky přesměrováni na platební server třetí strany, kde vyplní potřebné platební údaje. Po ověření jejich platnosti bude objednávka potvrzena a částka kupní ceny bude odečtena z účtu kupujícího.
2.5.3. Při volbě platby bankovním převodem, uhradí kupující cenu objednávky před jejím vybavením na bankovní účet provozovatele. Pro vyřízení objednávky je třeba uhradit platbu pod variabilním symbolem, kterým je číslo objednávky a který kupující získá při dokončení objednávky. V případě platby za zboží formou bankovního převodu se považuje kupní cena uhrazena dnem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
2.5.4. V případě platby na dobírku při převzetí zboží od přepravce si provozovatel vyhrazuje právo připočítat náklady za vybavení dobírky k částce objednávky dle aktuálního ceníku přepravce.
2.5.5. Ceny nabízeného zboží a služeb jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty (dále jen "DPH"), pokud není při ceně výslovně uvedeno, že cena je uvedena bez DPH.
2.6. Práva a povinnosti vyplývající z uzavření kupní smlouvy
2.6.1. Provozovatel je povinen dodat kupujícímu objednané zboží za dohodnutou cenu a kupující je povinen zboží převzít a kupní cenu včetně nákladů na zvolený způsob přepravy zboží uhradit.
2.6.2. V případě porušení podmínek kupní smlouvy nebo obchodních podmínek kupujícím si provozovatel vyhrazuje právo odstoupit od kupní smlouvy. Kupujícímu v takovém případě vzniká povinnost uhradit provozovateli veškeré náklady spojené s jeho objednávkou, zejména pak náklady na zaslání zboží, pokud je kupující nepřevezme.
2.6.3. Kupující je povinen při objednávce zboží uvést správné a pravdivé údaje. Údaje nezbytné pro uzavření kupní smlouvy uvedené kupujícím jsou prodávajícím považovány za správné.
2.6.4. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádným speciálním kodexem chování.
2.6.5. Všechna oznámení prodávajícího jakýmkoliv způsobem související s objednávkou, resp. s kupní smlouvou, mohou být kupujícímu zaslány elektronickou adresu, uvedenou v jeho uživatelském účtu nebo uvedenou kupujícím v objednávce.
3. Dodání zboží
3.1. Dodací doba
3.1.1. Provozovatel se zavazuje odeslat kupujícímu zboží v nejbližším možném termínu. Provozovatel zpravidla odesílá zboží do druhého dne od uzavření smlouvy, tak aby mohl být zboží doručeno do tří pracovních dnů. Dodací doba, pokud je u zboží uvedena, má pouze informativní charakter a bude provozovatelem upřesněna v přijetí objednávky (akceptaci).
3.1.2. Provozovatel nenese zodpovědnost za škody způsobené zpožděním zaslání nebo doručení zboží z jakéhokoliv důvodu.
3.2. Přeprava, doručení a převzetí zboží
3.2.1. Kupující nabývá vlastnické právo k zakoupenému zboží jeho převzetím. Okamžikem převzetí zboží také na kupujícího přechází nebezpečí škody na zboží.
3.2.2. Součástí dodávky je doklad o koupi, ve kterém je uveden datum prodeje, označení výrobku (název a množství výrobku), kupní cena (s uvedením ceny jednotlivého výrobku a celková cena, kterou spotřebitel zaplatil) a údaje o prodávajícím (obchodní jméno a sídlo prodávajícího) . Prodávající zašle kupujícímu na žádost daňový doklad v elektronické podobě.
3.2.3. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv chyb to neprodleně řešit s přepravcem a informovat prodávajícího. V případě zjištění porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky se doporučuje kupujícímu zásilku od přepravce nepřevzít a vyplnit záznam o poškození zásilky. Podpisem dodacího listu kupující potvrzuje, že obal zásilky obsahující zboží bylo neporušený a nepoškozený.
3.2.4. Reklamaci mechanického poškození zboží, neodpovídajícího zboží apod., Které nebyly zjevné při převzetí zásilky se zbožím od přepravce je kupující povinen uplatnit neprodleně po jejich zjištění. Provozovatel neručí za poškození zboží vzniklé při jeho přepravě, pokud kupující neprodleně toto poškození neoznámí v souladu s odst. 3.2.3. a 3.2.4. těchto obchodních podmínek.
3.2.5. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručit opakovaně nebo jiným způsobem než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručením zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
4. Odstoupení od kupní smlouvy
4.1. Odstoupení od kupní smlouvy kupujícím
4.1.1. Pokud je kupní smlouva uzavřena na dálku (prostřednictvím internetového obchodu) nebo mimo obchodní prostory prodávajícího a za současného splnění zákonem vyžadovaných skutečností, má spotřebitel podle Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji zboží na základě smlouvy uzavřené na dálku právo bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit v případě smlouvy na dodání zboží, které bylo vyňato z obalu a z hygienických důvodů jej nelze vrátit (obvykle dekorativní kosmetika, tělová kosmetika a podobné výrobky).
4.1.2. Pokud spotřebitel v zákonné 14 denní lhůtě oznámí provozovateli v souladu s těmito obchodními podmínkami, že od smlouvy odstupuje, kupní smlouva se od počátku ruší. Pro odstoupení od smlouvy může spotřebitel využít doklad o koupi, který obdržel spolu se zakoupeným zbožím nebo tento obecný formulář pro odstoupení od smlouvy a reklamace. Ve uvedeném formuláři se uvede alespoň jméno a příjmení spotřebitele, číslo objednávky, označení zboží a číslo účtu pro vrácení peněz.
4.1.3. Lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy se považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v době trvání kupní smlouvy odešle prodávajícímu oznámení, že od kupní smlouvy odstupuje v poslední den lhůty. V případě odstoupení od kupní smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší.
4.1.4. Spotřebitel má právo v této lhůtě po převzetí zboží rozbalit a odzkoušet obdobným způsobem jako je obvyklé při nákupu v klasickém "kamenném" obchodě, a to v rozsahu nezbytném pro zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží. V případě, že spotřebitel odstoupí od kupní smlouvy v zákonné 14 denní lhůtě, odpovídá spotřebitel za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku takového zacházení se zbožím, které je nad rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastnosti a funkčnosti zboží.
4.1.5. Spotřebitel bere na vědomí, že v souladu s ustanovením § 7 odst. 6 Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji zboží na základě smlouvy uzavřené na dálku nemůže odstoupit od kupní smlouvy, jejímž předmětem je zejména:
- prodej zboží, který byl zhotoven / upravený podle zvláštních požadavků spotřebitele, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného speciálně pro jednoho spotřebitele,
- prodej zboží, které podléhá rychlé zkáze nebo rychlému snížení jakosti,
- prodej zboží, který může být vzhledem ke své povaze po dodání neoddělitelně smíchaný s jiným zbožím,
- prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, který (tj ochranný obal) byl po dodání porušen a z hygienických důvodů nebo z důvodu ochrany zdraví není vhodné takové zboží vrátit (např. Spodní prádlo a plavky),
- prodej zvukových záznamů, obrazových záznamů, zvukovoobrazových záznamů, knih nebo počítačového programu, pokud spotřebitel porušil / rozbalil jejich původní ochranný obal,
- prodej periodického tisku s výjimkou prodeje na základě dohody o předplatném a prodej knih nedodávaných v ochranném obalu.
4.1.7. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od kupní smlouvy zašle nebo odevzdá prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy zboží, které od něho obdržel, včetně všech jeho částí a příslušenství. Spotřebitel je povinen doručit prodávajícímu zboží kompletní včetně kompletní dokumentace, nepoškozené, podle možnosti v originálním obalu a nepoužívaný. Zboží je třeba zasílat na adresu prodávajícího, a to na: O'dore s.r.o., 8.mája 751, Svidník 089 01, Slovensko
4.1.8. Pokud odstoupí spotřebitel od kupní smlouvy oprávněně, provozovatel je povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, vrátit všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnější nabízenému způsobu dodání zboží, a to v zásadě stejným způsobem, jak je přijal. Prodávající vrátí spotřebiteli přijaté peněžní prostředky jiným způsobem, pokud s tím spotřebitel souhlasil, a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
4.1.9. Pokud odstoupí spotřebitel od kupní smlouvy, provozovatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží nepředá (nedoručí) nebo neprokáže, že zboží provozovateli odeslal.
4.1.10. Pokud odstoupí spotřebitel od kupní smlouvy oprávněně, provozovatel mu vrátí náklady na poštovné ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu zaslání zboží, zpravidla částku ve výši 3 Eur. Výška vrácené částky vychází z ceníku České pošty. V případě, že spotřebitel doručil zboží osobně, náhrada mu nepřísluší. V případě, že spotřebitel vrací zboží z jedné objednávky ve více zásilkách, má nárok na vrácení poštovného pouze jedenkrát.
4.1.11. Pokud spotřebitel odstoupí od kupní smlouvy neoprávněně, a přesto odešle zboží provozovateli, nebude zboží přijato, případně bude na náklady spotřebitele odeslán zpět.
4.1.12. Pokud je společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je uzavřena darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím s podmínkou o rozvázání smlouvy, a pokud dojde k odstoupení od kupní smlouvy ze strany kupujícího, darovací smlouva v souvislosti s dárkem ztrácí účinnost a kupující je povinen zboží s poskytnutým dárkem prodávajícímu vrátit.
4.2. Odstoupení od kupní smlouvy provozovatelem
4.2.1. Provozovatel dbá na dobrou orientaci v oblasti trhu s prodávaným zbožím, přesto může výjimečně nastat situace, kdy nebude schopen objednané zboží dodat za dohodnutých podmínek v kupní smlouvě, resp. ho nebude moci z důvodů na jeho straně dodat vůbec. Provozovatel si proto vyhrazuje právo v takových případech odstoupit od kupní smlouvy.
4.2.2. Provozovatel má právo odstoupit od kupní smlouvy také tehdy, pokud dodavatele objednaného zboží prodávajícímu výrazně změnil ceny, pokud nastaly výrazné změny cen přepravy zboží, nebo pokud zjistí provozovatel, že zboží bylo omylem nabízen za chybnou cenu, a kupující neakceptoval příslušnou změnu kupní smlouvy, tzv . zvýšení ceny zboží, zda nárůst nákladů na přepravu.
4.2.3. Kupující bere na vědomí, že prodávající nemá povinnost s kupujícím uzavřít kupní smlouvu. Kupující dále bere na vědomí, že prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy uzavřené s kupujícím, který v některém z předchozích vztahů týkajících se závazků s prodávajícím porušil svou povinnost podstatným způsobem.
4.2.4. Pokud provozovatel odstoupí od kupní smlouvy, je povinen o tom neprodleně informovat kupujícího na elektronickou adresu uvedenou kupujícím při vytvoření objednávky. Dále je povinen vrátit kupujícímu plnou kupní cenu zboží, pokud již byla uhrazena.
Formulář pro vrácení zboží ke stažení
5. Záruční podmínky
Záruční podmínky na zboží se řídí Reklamačním řádem prodávajícího a platnými právními předpisy.
6. Ochrana osobních údajů
6.1. Prodávající tímto oznamuje kupujícímu, že smyslu § 10 odst. 3 písm. b) zákona č. 122/2013 Sb. o ochraně osobních údajů prodávající jako provozovatel bude v procesu uzavírání kupní smlouvy zpracovávat osobní údaje kupujícího bez jeho souhlasu jako dotyčné osoby, protože zpracování osobních údajů kupujícího bude prováděno prodávajícím v předsmluvních vztazích s kupujícím a zpracování osobních údajů kupujícího je nezbytné pro plnění z kupní smlouvy, v níž vystupuje kupující jako jedna ze smluvních stran. Provozovatel je registrován u Úřadu pro ochranu osobních údajů.
6.2. Smluvní strany se dohodly, že kupující v případě, že je spotřebitelem je povinen oznámit prodávajícímu v objednávce své jméno a příjmení, adresu trvalého bydliště včetně PSČ, číslo telefonu a mailovou adresu. Smluvní strany se dohodly, že kupující v případě, že je podnikatelem je povinen oznámit prodávajícímu v objednávce své obchodní jméno, adresu sídla včetně PSČ, IČO, číslo telefonu a mailovou adresu.
6.3. Kupující může zaškrtnutím příslušného políčka před odesláním objednávky vyjádřit svůj souhlas ve smyslu § 11 odst. 1 zákona o ochraně osobních údajů, aby prodávající zpracoval a uchovává jeho osobní údaje, zejména ty, které jsou uvedeny výše, a / nebo které jsou potřebné při činnosti prodávajícího týkající se zasílání informací o nových produktech, slevách a akcích na nabízené zboží a zpracovával je ve všech svých informačních systémech týkajících se zasílání informací o nových produktech, slevách a akcích na nabízené zboží. Kupující uděluje prodávajícímu tento souhlas na dobu určitou do splnění účelu zpracování osobních údajů kupujícího. Prodávající po splnění účelu zpracování zajistí neprodleně likvidaci osobních údajů kupujícího. Souhlas se zpracováním osobních údajů může kupující odvolat kdykoliv písemnou formou. Souhlas zanikne ve lhůtě 1 měsíce od doručení odvolání souhlasu kupujícím prodávajícímu.
6.4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu nebo při objednávce) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně svých osobních údajů.
6.5. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu jako zpracovatele. Zde jsou uvedeny aktuální informace o zpracovatelích osobních údajů a případně budou stejně poslány kupujícímu na jeho žádost.
6.6. Osobní údaje budou zpracovány po dobu neurčitou v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
6.7. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů způsobem, který je v rozporu se zákonem, zejména pokud jsou osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
požádat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.
6.8. Pokud kupující požádá o informaci o zpracování osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci poskytnout. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné pro poskytnutí informace.
6.9. Kupující je seznámen s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. Prostřednictvím nastavení svého webového prohlížeče může kupující jednotlivé cookies ručně mazat, blokovat nebo zcela zakázat. Jednotlivé cookies lze také blokovat nebo povolit jen pro konkrétní stránky. Bližší informace jsou obsaženy v zásadách používání souborů cookie.
7. Závěrečná ustanovení
7.1. Jazykem komunikace mezi provozovatelem a kupujícím a jazykem kupní smlouvy je slovenský jazyk. Uzavřené kupní smlouvy jsou archivovány provozovatelem v elektronické podobě a nejsou přístupné jiným osobám.
7.2. V případě, že by některá ustanovení těchto obchodních podmínek byly z jakýchkoliv důvodů neplatné nebo neúčinné, nevyvolává tato skutečnost neplatnost nebo neúčinnost ostatních částí obchodních podmínek nebo kupní smlouvy.
7.3. Znění těchto obchodních podmínek může provozovatel měnit. Změněné obchodní podmínky jsou účinné dnem jejich zveřejnění. Práva a povinnosti provozovatele a kupujícího vzniklé přede dnem nabytí účinnosti nového znění obchodních podmínek nejsou změnou dotčeny.
7.4. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, tak si strany sjednávají, že vztah založený kupní smlouvou jakož i všechny případně spory z něho vyplývající se řídí právem Slovenské republiky.
7.5. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu zajišťuje v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dohled nad oblastí ochrany osobních údajů provádí Úřad pro ochranu osobních údajů. Orgánem dozoru na ochranu kupujícího jako spotřebitele je Slovenská obchodní inspekce, Inspektorát SOI pro Prešovský kraj, Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1.
Smluvní strany se dohodly, že na projednání jakýchkoli sporů mezi provozovatelem a kupujícím je dána příslušnost soudů Slovenskej republiky. Případné spory mezi provozovatelem a spotřebitelem je možné řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporů, kterým je Slovenská obchodní inspekce nebo jiná příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářství Slovenskej republiky, nebo spor řešit prostřednictvím k tomu určené ODR platformy. Provozovatel doporučuje kupujícímu nejdříve využít elektronické adresy info@odore.cz pro vyřešení vzniklé situace dříve než bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu.
Reklamační řád
1. Úvodní ustanovení
• 1.1. Společnost O'dore s. r. o., se sídlem na adrese ul. 8.mája, 08901 Svidník, zapsanou v obchodním rejstříku Okresního soudu Prešov, oddíl: Sro, vložka č.38369 / P IČO: 52 391 108 (dále jen "prodávající"), bankovní spojení: Tatrabanka A.Ş, č. účtu: SK2948011010 / 1100, provozuje internetový obchod na adrese http://www.odore.cz (dále jen "internetový obchod").
• 1.2. Prodávající vydává tento reklamační řád v souladu s příslušnými ustanoveními zákona č. 250/2007 Sb. o ochraně spotřebitele ao změně zákona České národní rady č. 372/1990 Sb. o přestupcích ve znění pozdějších předpisů (dále též jako "Zákon o ochraně spotřebitele"), zákona č. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího ao změně některých zákonů (dále též jako "Zákon o ochraně spotřebitele při prodeji zboží na základě smlouvy uzavřené na dálku"), přičemž prodávající tímto reklamačním řádem informuje spotřebitele o podmínkách a způsobu reklamace, o postupech uplatňování a vyřizování reklamací, stížností a podnětů spotřebitelů včetně informace o tom, kde lze reklamaci uplatnit ao provádění záručních oprav týkajících se zboží zakoupeného v internetovém obchodě.
• 1.3. Tento reklamační řád včetně poskytnuté záruky se nevztahuje na zboží resp. nároky z vad zboží, které bylo zakoupeno na internetovém obchodě jakoukoli osobou, která se pro účely Zákona o ochraně spotřebitele resp. pro účely Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji zboží na základě smlouvy uzavřené na dálku, nepovažuje za spotřebitele. Práva a povinnosti vyplývající z uplatnění nároků z vad zboží jakož i postup a způsob vyřízení uplatněných nároků z vad zboží se v případě podle předchozí věty řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 513/1991 Sb. Obchodní zákoník v platném znění a případně dalších souvisejících předpisů upravujících postavení a uplatňování nároků z vad zboží mezi podnikatelskými subjekty.
2. Odpovědnost za vady prodaného zboží
• 2.1. Práva a povinnosti smluvních stran týkající se práv spotřebitele z vadného plnění a odpovědnosti prodávajícího za vady prodaného zboží se řídí ustanovením § 619 a násl. Občanského zákoníku, a zároveň příslušnými ustanoveními Zákona o ochraně spotřebitele.
• 2.2. Prodávající odpovídá za vady, které má prodané zboží při jeho převzetí spotřebitelem. V případě, že předmětem kupní smlouvy je použité zboží, prodávající neodpovídá za vady vzniklé jeho použitím nebo opotřebením. U zboží prodávaném za nižší cenu, prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla sjednána nižší cena. Prodávající neodpovídá ani za vady zboží, na které byl spotřebitel při uzavírání kupní smlouvy upozorněn.
3. Záruční doba
• 3.1. Na dodané zboží je spotřebiteli poskytnuta záruční doba 24 měsíců. Prohlášením v záručním listě vydaném spotřebiteli může prodávající na vybrané druhy zboží poskytnout záruku přesahující dobu uvedenou v předchozí větě, přičemž v záručním listě určí prodávající podmínky a rozsah této záruky.
• 3.2. Záruční doba začíná běžet od převzetí věci spotřebitelem. Práva z odpovědnosti za vady zboží, pro které platí záruční doba, zaniknou, uplatněna v záruční době.
• 3.3. Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj dobou, po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě jeho užívání vydržet.
4. Práva spotřebitele z odpovědnosti za vady zboží
• 4.1. Za vadu zboží se nepovažuje změna vlastnosti zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečného nebo nevhodného ošetřování, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození spotřebitelem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.
• 4.2. V případě, že spotřebitel reklamuje zboží v souvislosti s odstranitelnou vadou, má spotřebitel právo na:
• bezplatné, včasné a řádné odstranění reklamované vady,
• výměnu zboží nebo součásti zboží, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem na cenu zboží nebo závažnost vady,
• výměnu zboží, pokud spotřebitel pro opakované vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad nemůže zboží řádně užívat.
• 4.3. V případě, že spotřebitel reklamuje zboží v souvislosti s neodstranitelnou vadou, která brání tomu, aby se zboží mohlo řádně užívat jako zboží bez vady, má spotřebitel právo na:
• výměnu zboží,
• odstoupení od smlouvy.
• 4.4. V případě, že spotřebitel reklamuje zboží v souvislosti s jinou neodstranitelnou vadou jak je uvedeno v předchozím odstavci (např. V souvislosti s neodstranitelnou vadou, která nebrání tomu, aby se mohl zboží řádně užívat jako zboží bez vady), má spotřebitel právo na přiměřenou slevu z ceny věci.
• 4.5. Spotřebitel má právo na úhradu nutných nákladů, které spotřebiteli vznikly v souvislosti s uplatněním práva z odpovědnosti za vady.
5. Postup při uplatnění odpovědnosti za vady zboží - reklamace
• 5.1. Vady zboží musí spotřebitel uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu poté, co vadu zboží zjistil.
• 5.2. Práva vyplývající z odpovědnosti za vady zboží uplatňuje spotřebitel u prodávajícího poštou spolu s kopií daňového dokladu a důvodem reklamace zaslanou na adresu: O'dore s. r. o., ul. 8.mája 751, 089 01 Svidník. Prodávající doporučuje spotřebiteli za účelem možnosti prokázání zaslání zásilky v případě její ztráty zaslat reklamované zboží prodávajícímu jako alespoň doporučenou zásilku.
Za okamžik uplatnění odpovědnosti za vady zboží - reklamaci se považuje okamžik doručení reklamovaného zboží spolu se všemi zákonem stanovenými doklady a příslušenstvím prodávajícímu.
• 5.3. Ke každému zboží zakoupenému u prodávajícího je při jeho dodání spotřebiteli přiložen doklad o koupi zboží, který slouží zároveň jako záruční doklad (záruční list). Reklamovat lze pouze zboží zakoupené u prodávajícího, který je zcela zaplacen.
• 5.4. Pro řádné a včasné vyřízení reklamace prodávající doporučuje spotřebiteli, aby spotřebitel co nejvýstižněji popsal vadu, pro kterou zboží reklamuje, přičemž prodávající je povinen zabývat se jen vadou zboží, která byla ze strany spotřebitele reklamovaná.
• 5.5. Při uplatnění odpovědnosti za vady zboží je spotřebitel povinen prokázat, že reklamované zboží zakoupil u prodávajícího. Prodávající doporučuje za tímto účelem předložit zejména doklad o koupi.
• 5.6. Pokud spotřebitel uplatní reklamaci, prodávající nebo jím pověřený zaměstnanec je povinen poučit spotřebitele o jeho právech vyplývajících z uplatnění nároků z odpovědnosti za vady zboží v záruční době podle občanského zákoníku a na základě rozhodnutí, které z těchto práv spotřebitel uplatňuje, určí prodávající nebo jím pověřený zaměstnanec způsob vyřízení reklamace ihned, ve složitých případech nejpozději do 3 (tří) pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace, v odůvodněných případech, zejména pokud se vyžaduje složité technické zhodnocení stavu zboží nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po určení způsobu vyřízení reklamace se reklamace vyřídí ihned, v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později; vyřízení reklamace však nesmí trvat déle než 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace má spotřebitel právo od kupní smlouvy odstoupit nebo má právo na výměnu zboží za nové zboží.
• 5.7. Vybavením reklamace se pro účely tohoto reklamačního řádu rozumí ukončení reklamačního řízení 1) předáním opraveného zboží, 2) výměnou zboží, 3) vrácením kupní ceny zboží, 4) vyplacením přiměřené slevy z ceny zboží, 5) písemná výzva k převzetí plnění nebo, 6) její odůvodněné zamítnutí.
• 5.8. Prodávající vydá při uplatnění reklamace spotřebiteli potvrzení o uplatnění reklamace. Pokud je reklamace uplatněna prostřednictvím prostředků dálkové komunikace, prodávající je povinen potvrzení o uplatnění reklamace doručit ihned; pokud není možné potvrzení doručit ihned, prodávající ho doručí bez zbytečného odkladu, nejpozději však spolu s dokladem o vyřízení reklamace; potvrzení o uplatnění reklamace se nemusí doručovat, pokud má spotřebitel možnost prokázat uplatnění reklamace jiným způsobem. Potvrzení o přijetí reklamace bude obsahovat mimo jiné identifikaci prodávajícího a spotřebitele, což je obsahem reklamace podle spotřebitele, jaký způsob vyřízení reklamace požaduje, datum a místo přijetí reklamace a podpis pracovníka prodávajícího.
• 5.9. Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamované zboží kompletní a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadný. E-shop www.odore.cz, je oprávněna odmítnout převzetí zboží k reklamačnímu vybavení, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., O opatřeních proti přenosným nemocem).
6. Postup při vyřízení reklamace
• 6.1. Pokud spotřebitel reklamaci zboží uplatnil během prvních 12 měsíců od uzavření kupní smlouvy, může prodávající vyřídit reklamaci zamítnutím pouze na základě písemného vyjádření znalce nebo stanoviska vydaného autorizovanou nebo akreditovanou osobou nebo stanoviska osoby oprávněné výrobcem k provádění záručních oprav (dále také jako "odborné posouzení "). Bez ohledu na výsledek odborného posouzení nemůže prodávající od spotřebitele vyžadovat úhradu nákladů na odborné posouzení zboží ani jiné náklady spojené s odborným posouzením zboží.
• 6.2. Prodávající poskytne spotřebiteli kopii odborného posouzení odůvodňující zamítnutí reklamace nejpozději do 14 dnů ode dne vyřízení reklamace.
• 6.3. Pokud spotřebitel reklamaci zboží uplatnil po 12 měsících od uzavření kupní smlouvy a prodávající ji zamítl, osoba, která reklamaci vybavila, je povinna v dokladu o vyřízení reklamace uvést, komu může spotřebitel zaslat zboží na odborné posouzení. Pokud spotřebitel zboží zašle na odborné posouzení určené osobě uvedené v dokladu o vyřízení reklamace, náklady odborného posouzení zboží, jakož i všechny ostatní s tím související účelně vynaložené náklady nese prodávající bez ohledu na výsledek odborného posouzení. Pokud spotřebitel odborným posouzením prokáže zodpovědnost prodávajícího za reklamovanou vadu zboží, může reklamaci uplatnit znovu; během provádění odborného posouzení zboží záruční doba neběží. Prodávající je povinen spotřebiteli uhradit do 14 dnů ode dne znovu uplatněné reklamace veškeré náklady vynaložené na odborné posouzení zboží, jakož i všechny s tím související účelně vynaložené náklady. Znovu uplatněnou reklamaci nelze zamítnout.
• 6.4. O tom, že reklamace byla vybavena a jakým způsobem, je prodávající povinen informovat spotřebitele, a to na elektronickou adresu uvedenou při reklamaci nebo prostřednictvím jiných kontaktních údajů, podle kterých bude možné spotřebitele upozornit na vyřízení reklamace. Prodávající v tomto oznámení uvede lhůtu pro vyzvednutí reklamovaného zboží. Prodávající je povinen o vyřízení reklamace vydat písemný doklad nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
• 6.5. V případě, že si spotřebitel nevyzvedne reklamované zboží ve stanovené lhůtě prodávajícím, je prodávající oprávněn si účtovat přiměřené skladné nebo zboží svépomocí prodat na účet spotřebitele. O tomto postupu musí prodávající Spotřebitele předem upozornit a poskytnout mu přiměřenou dostatečnou lhůtu k převzetí zboží.
7. Závěrečná ustanovení
• 7.1. Tento reklamační řád tvoří nedílnou součást obchodních podmínek prodávajícího, přičemž je v souladu s ustanovením § 18 odst. 1 Zákona o ochraně spotřebitele umístěn na viditelném místě dostupném spotřebiteli, a to na každé výdejně radosti prodávajícího jakož i na internetové stránce internetového obchodu.
• 7.2. V případě existence odlišné úpravy uvedené v tomto reklamačním řádu a v obchodních podmínek prodávajícího, má přednost znění tohoto reklamačního řádu.
• 7.3. Prodávající je oprávněn kdykoliv měnit znění tohoto reklamačního řádu, přičemž nové znění nabude účinnosti jeho zveřejněním.
Ochrana osobních údajů
Zásady ochrany osobních údajů
Vyplněním objednávky, registrace, přihlášením k odběru obchodních sdělení nebo prohlížením našich webových stránek umožňujete společnosti O'dore s. r. o., se sídlem na adrese ul. 8.mája, 08901 Svidník, zapsanou v obchodním rejstříku Okresního soudu Prešov, oddíl: Sro, vložka č.38369 / P IČO: 52 391 108 (dále jen jako "Správce" nebo "Správce osobních údajů") využívat Vaše osobní údaje. Tato stránka má za úkol Vás podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů (GDPR) informovat o tom, jaké informace o Vás shromažďujeme, z jakého důvodu a jakým způsobem Vaše informace využíváme, jaké jsou Vaše práva ohledně námi využívaných osobních údajů a jakým způsobem je u nás můžete uplatnit v souladu s GDPR nařízením.
Shromažďovány údaje
V evidenci objednávek zpracováváme Vaše osobní údaje v rozsahu e-mail, celé jméno, telefon, adresa a údaj o ceně. Údaje nejdříve potřebujeme pro vyřízení objednávky, tedy z důvodu plnění smlouvy. Po splnění smlouvy využíváme osobní údaje z evidence objednávek pro další účely. Je v našem oprávněném zájmu, udržovat celou evidenci objednávek z důvodu právní ochrany před budoucími spory. Vzhledem k zákonné záruční lhůtě za jakost zboží, promlčecí lhůta, fungování soudního systému musíme zpracovávat Vaše údaje z evidence po dobu 6 let. Údaje z evidence objednávek pak také využíváme k naplnění naší zákonné povinnosti archivovat dokumentaci z důvodu možné finanční kontroly, a to po dobu 10 let.
V evidenci uživatelů zpracováváme Vaše osobní údaje v tom rozsahu, v jakém nám je poskytnete při registraci či úpravě profilu, přidáním se do košíku, při vytvoření objednávky či při propojení Vašeho účtu se sociálními sítěmi. Je v našem oprávněném zájmu vést databázi uživatelů, navíc databáze umožní jednotlivým zákazníkům vést a spravovat svůj profil v rámci registrace na webových stránkách. Tuto databázi kromě registračních účelů dále využíváme při identifikaci osob při komunikaci se zákaznickým centrem, při vyřizování reklamací či při vyřizování objednávky na výdejnách či k marketingovým účelům (více níže).
Údaje dále využíváme pro zpracování pro marketingové účely. Popisu těchto osobních údajů se věnujeme níže. Osobní údaje z důvodu evidence uživatelů držíme po dobu 5 let od poslední uskutečněné objednávky.
Vaše osobní údaje využíváme i z důvodu zabezpečení přepravy (naplnění naší části smlouvy). Tyto osobní údaje prodáváme přepravních společnostem a při předání vytvoříme o předání záznam, který slouží jako záloha pro případ chyby předání přes informační systém. Z důvodu možných reklamací jako ze strany zákazníka, tak ze strany přepravce tyto údaje zpracováváme za účelem zajištění přepravy po dobu 5 let od vytvoření objednávky.
Uložení osobních údajů z Vaší objednávky nám umožní usnadnit Vám další nákup a údaje dříve použité Vám předvyplnit do elektronického košíku. Osobní údaje z důvodu usnadnění nákupu zpracováváme na základě právního titulu oprávněného zájmu a udržujeme je v databázi společně s ostatními údaji, tedy po dobu 5 let po uskutečnění poslední objednávky.
Abychom Vám mohli poskytnout náležitou technickou podporu s využíváním našich webových stránek, ukládáme technické údaje o zařízení, které využíváte k přístupu na náš web (prohlížeč, kterou využíváte, zařízení, ze kterého přistupujete na náš web a operační systém, který využíváte). Poskytnutí technické podpory je v našem i Vašem oprávněném zájmu. Tyto informace jsou součástí našich interních logů a k jinému účelu, než poskytování technické podpory jejich nevyužíváme, přesto je z technických důvodů musíme udržovat po celou dobu životnosti námi zpracovaných osobních údajů. Nejpozději tak tyto údaje o Vás vymažeme po 5 letech od uskutečnění poslední objednávky.
Využití pro marketingové účely
Pro marketingové účely zpracováváme Vaše kontaktní údaje, které nám vyplníte při objednávce, registraci či při přihlášení k odběru obchodních sdělení, a které využíváme k zasílání obchodních sdělení k větší relevantnosti námi zasílaných oznámení. Odběr našich obchodních sdělení samozřejmě můžete kdykoli odhlásit v zákaznickém profilu. Po úplném odhlášení (ze všech informačních kanálů) již nebudeme Vaše kontaktní osobní údaje využívat zasílání obchodních sdělení.
Všechny osobní údaje použité v marketingu využíváme z právního titulu oprávněného zájmu a pro marketingové účely jejich uchováváme po dobu 5 let od poslední objednávky.
Protože jsme si vědomi toho, že údaje o tom, co konkrétně Vás u nás zajímá, co se Vám líbí a Vaše zpětná vazba na zasílání obchodních sdělení mohou být vnímány jako citlivější data, uchováváme je jen po dobu 2 let od doby, kdy tato data získáme.
Komu poskytujeme data?
Vaše osobní údaje jsou používány výhradně pro naše interní potřeby a to zejména z výše uvedených důvodů. Všechny nezbytné služby ohledně osobních údajů však nezajišťujeme pouze vlastními silami a využíváme i služby třetích stran (specializované společnosti). S třetími stranami, kterým Vaše osobní údaje poskytneme, máme uzavřenou smlouvu, na základě které jsme schopni zajistit a chránit Vaše práva v oblasti ochrany osobních údajů.
V rámci Vaší objednávky proto mohou být osobní údaje předány dopravním společnostem, a to např .:
- Slovenská pošta, a.s., so sídlom Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica
- Geis Parcel SK s.r.o., Balíková preprava, Geispoint, Trňanská 6, 96 001 Zvolen
- Zásielkovňa
Kromě objednávky zpracováváme Vaše osobní údaje informačních, analytických a marketingových systémech třetích stran, které nezbytně potřebujeme pro naše podnikání, a to např .:
- účetní program Oberon provozovaný spol. Exalogic, s.r.o., Bešeňová 189, 034 83 Bešeňová
- Google, llc, Mountain View, USA
Poskytovatel používá v rámci zvyšování kvality služeb, personalizace nabídky, sběru anonymních dat a pro analytické účely v své prezentací tzv. soubory cookie. Používáním webu souhlasíte s použitím zmíněné technologie.
- Nezbytné cookies - Cookies nezbytně nutné pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb. Pro použití těchto cookies není vyžadován souhlas.
- Analytické a marketingové cookies - Pro použití ostatních cookies je vyžadován souhlas. Cookies spadající do této kategorie jsou využívány zvlášť pro anonymní sledování návštěvnosti a činnosti uživatelů na našich webových stránkách. Díky ním můžeme mít přehled co se naším zákazníkem líbí a na základě toho upravovat naši nabídku.
Konkrétně používáme cookies:
Nezbytné cookies
Cookies | Účel |
externaFontsLoaded | Pomáha nám s načítáním fontov písma |
NOCHACHE | Pomáha s rýchlosťou načítania webu |
PHPSESSID | Slúži k identifikácií prihlásenia |
previousURL | Ukládá predchádzajúcu navštívenú stránku |
referal | Pomáha s identifikáciu predchádzajúceho zdroja návštev |
mccid a mceid | Interné informácie pre zabezpečenie správného chodu stránok |
SRV_id | Interné informácie pre zabezpečenie vysokej dostupnosti |
CookiesOK | Súhlas s použitím cookies |
Analytické cookies
Cookies (služba) | Účel |
Google Analytics | Pomáha nám s meraním a vyhodnocovaním úspešnosti webu |
Smartlook a Smartsupp | Pomáha nám s meraním a vyhodnocovaním úspešnosti webu a komunikáciu s klientmi |
Google Optimize | Používame ho kôli vyhodnocovaniu úspesnosti a kôli zlepšovaniu webu |
Marketingové cookies
Cookies (účel) | Účel |
Google Adwords | Používame Adwords k cieleniu reklamy |
Facebook audience | Používame Facebook k cieleniu reklamy |
Používame Twitter k cieleniu reklamy | |
Používame Linkedin k cieleniu reklamy |
Uchovávání dat
Data jsou uchovávána na zálohovaných serverech v datovém centru společnosti WebSupport, s.r.o. se sídlem Staré Grunty 12, 841 04 Bratislava, Slovensko. Zabezpečení datového centra je v plném souladu s GDPR a více informací je možné dohledat přímo na stránkách datového centra.
Jaká práva Vám dává GDPR a jak je využít
Právo na zpřístupnění informací a právo na jejich opravu
Kdykoliv budete chtít, můžete nás zasláním zprávy na e-mailovou adresu info@odore.sk požádat o zaslání potvrzení, zda námi jsou či nejsou Vaše osobní údaje zpracovávány. V případě, že Vaše osobní údaje námi budou zpracovávány, můžeme Vás na Vaši žádost nad rámec informací poskytnutých ve Všeobecných obchodních podmínkách, v těchto Zásadách ochrany osobních údajů a v dokumentu obsahujícím údaje o používání souborů cookies, informovat i o případných třetích stranách, kterým byly nebo budou Vaše osobní údaje zpřístupněny. Pokud nezískáme osobní údaje od Vás, máte právo na všechny informace nám dostupné o tom, odkud jsme Vaše osobní informace získali.
Pokud o Vás budeme zpracovávat Vaše osobní údaje nesprávné, můžete nás na tuto skutečnost zasláním zprávy na e-mailovou adresu info@odore.sk upozornit, my neprodleně opravíme nesprávné osobní údaje. Po registrací na našich webových stránkách budete mít možnost si své osobní údaje opravit sami za pomoci úprav Vašeho profilu. V případě, že byste nám chtěli doplnit některé osobní údaje, které jste nám dříve neposkytly, a tyto osobní údaje jsou nezbytné pro zajištění námi poskytovaných služeb, stačí je v příslušném místě úpravy profilu vyplnit ještě jednou. Písemnou žádostí na naše zákaznické centrum je možné požádat o odstranění Vašeho uživatelského účtu a osobních údajů, které nejsou nezbytné pro další zpracování.
Právo vznést proti zpracování osobních údajů
I v případě, že budeme Vaše osobní údaje zpracovávat na základě našeho oprávněného zájmu, máte právo proti takovému zpracování vznést a to včetně námitek proti zpracování osobních údajů, které zpracováváme pro účely přímého marketingu. Uděláte tak zasláním zprávy na e-mailovou adresu info@odore.sk. Pokud takovou námitku podáte, bez zbytečného odkladu vyhodnotíme, do jaké míry můžeme v souladu se zákonem tvrdit oprávněnost našich důvodů pro zpracování Vašich osobních údajů přes Vámi vznesenými námitkami a jak budeme s Vašimi osobními údaji v mezidobí nakládat. Pokud Vám naše oprávněné důvody pro zpracování nepreukážeme, Vaše osobní údaje nebudeme dále zpracovávat.
Právo na omezení práce s osobními údaji
Máte právo požadovat abychom omezili jakékoli zpracování Vašich osobních údajů včetně jejich vymazání, tedy abychom s nimi přestali nakládat:
- pokud nám dáte vědět, že jsou námi shromažďovány osobní údaje nepřesné, a to až do ověření jejich správnosti.
- pokud bude zpracování Vašich osobních údajů protiprávně a Vy, namísto o vymazání požádáte zasláním zprávy na e-mailovou adresu info@odore.cz o omezení jejich používání.
- pokud Vaše osobní údaje už nebudeme potřebovat pro zajištění našich služeb, ale Vy je budete potřebovat pro uplatnění Vašich práv.
- pokud vznesete námitky proti zpracování dle odstavce výše, a to do doby, než ověříme, zda naše důvody zpracování převažují nad Vašimi zájmy.
Právo být zapomenut (právo na vymazání osobních údajů)
V případě, že zjistíte, že zpracováváme Vaše osobní údaje:
- přesto, že jejich zpracování již není potřebné pro účely, kvůli kterým jsme je získali
- pokud vznesete námitky podle odstavce uvedeného výše a my Vám nebudeme schopni prokázat oprávněné důvody pro jejich zpracování, které převažují nad Vašimi zájmy, Vašimi právy a svobodami či nad výkonem nebo obhajobou právních nároků, a / nebo
- neoprávnene
máte právo požadovat abychom bez zbytečného odkladu od Vašeho oznámení takových skutečností zasláním zprávy na e-mailovou adresu info@odore.cz takto zpracované osobní údaje vymazány. Údaje však nemůžeme vymazat ani na Vaši žádost, pokud bude jejich zpracování nezbytné pro výkon práva na svobodu projevu a informace, pro splnění některé naší právní povinnosti nebo pro vykonání úkolu ve veřejném zájmu, zda pro určení, výkon nebo obhajobu našich právních nároků.
Právo na poskytnutí údajů ve strojově čitelné formě
Pokud nás zasláním zprávy na e-mailovou adresu info@odore.sk požádáte, abychom Vám poskytli námi zpracovávané osobní údaje, zašleme Vám je ve strukturovaném běžně používaném a strojově čitelném formátu (např. Ve formátu * .xls, * .csv nebo v obdobném formátu). Pokud nás požádáte, abychom Vaše osobní údaje zaslali jinému správci osobních údajů, Vaší žádosti vyhovíme.
Právo odhlásit se ze zasílání obchodních sdělení
V případě, že od nás již nebudete chtít nadále dostávat obchodní sdělení, můžete je zasílání zabránit buď kliknutím na odkaz, který je součástí každého obchodního oznámení, nebo upravením odběru ve Vašem profilu vytvořeném na základě registrace na našich webových stránkách.
Právo odvolat souhlas se zasíláním obchodních sdělení
V případě, že od Vás v rámci našich speciálních akcí budeme chtít Váš souhlas se zpracováním osobních údajů, můžete tento souhlas vzít zpět a to kdykoliv i bez udání důvodu. Souhlas můžete vzít zpět buď způsobem přesněji popsaným v pravidlech soutěže, nebo vždy zasláním odvolání souhlasu na emailovou adresu info@odore.cz.
Kontakt na pověřenou osobu pro ochranu osobních údaje (DPO)
Pověřencem pro ochranu osobních údajů je Adela Kohutová, kterou lze kontaktovat na e-mailové adrese: info@odore.sk
Právo podat stížnost na Úřad pro ochranu osobních údajů
V případě, že podle Vašeho názoru neplníme všechny naše právní povinnosti vzniklé v souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů, obraťte se prosím na naše centrum zákaznické podpory. Pokud by Vám naši kolegové nepomohly, máte samozřejmě právo se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů, a to buď na adrese sídla úřadu na adrese Hraniční 4826/12, 820 07 Bratislava, na e-mail ochrana@pdp.gov.sk, zda jakoukoli jinou cestou, kterou bude Úřad pro ochranu osobních údajů akceptovat.
Bližší informace o úřadu najdete na webových stránkách www.uoou.sk